Överenskommelser & Betvingad – Simona Ahrnstedt

Efter att jag blivit frisk åkte vi ut till stugan några dagar och när jag kom hem igen i tisdags hittade jag några avier innanför dörren. Tre fina paket fick jag nöjet att hämta ut. I ett av dem låg Simona Ahrnstedts första två böcker, Överenskommelser och Betvingad.

Trodde inte att de skulle komma och var alldeles för ivrig på att läsa dem för att avvakta så jag har redan läst båda två och älskade dem.

Här finns mina tidigare recensioner:
Betvingad
Överenskommelser

20130814_175441
Tack Damm förlag och Pronto pocket!

Kommentera

