Nytt i bokhyllan #2, Andlös

andlösmattiasronge
Vi kom hem i tisdags efter att ha varit borta en vecka och innanför dörren hittade jag en avi som jag inte hade någon aning om vad det var. Alltid lika spännande att gå och hämta ut ett sådant paket, jag känner mig lite som ett barn på julafton. Skyndade mig hem från affären och när jag äntligen kunde öppna paketet så låg den här godbiten i den. Andlös av Mattias Ronge, tack så mycket Ordfront! Hade inte hunnit börja läsa något annat efter Inferno så det var perfekt tajmat.

One thought on “Nytt i bokhyllan #2, Andlös

  1. sv: det får du göra tycker jag:) jag tänkte fortsätta läsa prequelsen för de är ju väldigt korta och sen se när själva böckerna kommer:)

Kommentera

