Läs-A-Lot #6 – Archangel’s storm

9738483

 

Äntligen börjar jag göra lite framsteg med mitt sista mål som är att läsa senaste delen i en pågående serie. Valet föll som sagt på Archangel’s storm, femte boken i Nalini Singhs serie Guild Hunters. Den här boken handlar om Jason, spionmästaren med midnattssvarta vingar, vi än så länge inte fått se så jättemycket av men han har fascinerat mig när han dykt upp i de tidigare böckerna. Mystiska karaktärer brukar göra det. Jag har bara tagit mig igenom 20% så här långt eftersom jag typiskt nog verkar ha dragit på mig någon begynnande förkylning, halsen gör ont och huvudet känns som det är fullt av bomull så det är lite svårt att fokusera på läsningen men boken verkar lovande.

Kommentera

