Läs-A-Lot #4 – Archangels storm

9738483

Då var det dags för en uppdatering igen, det blir lite tidigt för ikväll har jag andra planer än att sitta vid datorn någon längre stund. Sedan inlägget igår har jag hunnit läsa ut Diamanttronen och har därmed läst 310sidor sedan dess. Nu tänkte jag att jag ska börja på Archangel’s Storm, den femte boken ur Nalini Singhs serie Guild Hunter. Tyckte om de tidigare böckerna i serien men sedan kom jag av mig av någon anledning, har gjort det med flera serier och föredrar just nu att läsa fristående böcker, men nu när jag skulle utmana mig själv kändes det som ett bra tillfälle att ta tag i en av serierna jag har vilande. Valet föll på Archangel’s storm som jag länge tänkt läsa men som aldrig blivit av.

Angels rule over humans and vampires, but the most powerful of them all are the archangels. Beautiful. Deadly. Sometimes cruel. Always unpredictable. There are several different groups represented – the archangels, the angels, the vampires, and the Guild Hunters.


Mina mål

– Lyssna på en ljudbok

– Läsa 1 bok på över 400 sidor, en tunn ”tegelsten” ;)
– 1 bok i en pågående serie jag haft liggande ett tag
– Ta mig igenom en klassiker
– 1 Efterlängtad omläsning

Kommentera

