Pinsam läsning?

Läser ni någonsin böcker som ni nästan tycker att det är lite genant att ni faktiskt tycker mycket om? Det händer i alla fall mig ibland när jag sitter och snaskar i en riktigt cheesy paranormal-romance med fånig handling och stereotypiska karaktärer man sett 1oo gånger förut men som på något vis ändå lyckas vara så pass charmig att jag förtjust slukar den pärm till pärm. Shelly Laurenston och Cynthia Eden har till exempel några sådana böcker, jag skulle väl egentligen inte rekommendera dem till någon om de frågade om tips på bra läsning men jag kan inte motstå dem!

One thought on “Pinsam läsning?

Kommentera

