Bokbytarhylla – Fynd

byte

 
Biblioteket här i stan har en bokbytarhylla som jag lite då och då använt mig av. Främst har jag arbetat på att tömma min låda med skräppockets och byta dem mot intressantare böcker med hårda pärmar. Det här är de senaste böckerna jag fick med mig hem, Dracula har jag redan läst men Dansar med vargar och Havanna är jag nyfiken på.

One thought on “Bokbytarhylla – Fynd

  1. Tips. Innan du lämnar böcker så registrera dem på bookcrossing.com. Har du tur så gör någon en kommentar och skriver vad de gillar boken. Jättekul att vara medlem. Det är gratis och om man vill kan man få kontakt med andra boklälskare. Alla böcker man registrerar eller finner finns kvar i ens egen bokhylla.

Kommentera

